sommaren 2010 den bästa..

2010 sommaren va seriöst den bästa. sjukt många feta minnen. förändrades sjuukt mycke under hela sommarlovet, tror nog att dom flesta vet det. kom ifrån vänner och hittade nya. seriöst bästa sommaren ever. 



ignorera mitt rum.



va med tezz, vi va ute och gick me någon söt liten hund.
vi träffade också 2.. ehm.. människor, som förändrats stört mycke.
den ena va rädd för hunden.... xd



människorna... dom flesta vet vilka.



landet §



..



ehumm..







jag och kusin, ja, jag vet att vi e sjukt snygga ;)



åååh, va brun jag vaa ;o vill ha sommaaaaaaaaaaaaar.



för er som undrar så är bilerna tagna på mitt landställe och vissa hemma.. xd



landet <3







jag dör.



ignorera mig.



hmm..







palla rotera.









Var ju tsm me david då, och han hade gett mig ett halsband som kom från new york, han va så gullig..







uuh, fräknar. :S



bjuder som faaaan, men mian är söt som vanligt :)
asso ignorera mitt hår, för plattade inte det då, så det ser mobbat ut. :/



ja.. :D



sommaren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0