sjuk..

rubriken talar, jag är somsagt sjuk. har varit förskyld sen i typ torsdags, sen blev det typ bättre i förrgår och igår mådde jag typ bra ? men idag när jag vaknade så hade jag ingen röst, täppt i näsan, och så var det som jag typ har ett.. lock i halsen ? :S  så är det fortfarande, men får hoppas på att det blir bättre.

skulle ingentligen varit me mian och kristina tror jag. för vi skulle typ till täby, efter som det är reeeeeeeeeeeeea. men det går ju inte nu. vill ju lixom inte smitta dom.

men senare idag så ska vi måla om mitt rum helt vitt, så min morfar kan tappetsera sen.
det kmr bli sjukt snyggt.  



min lilla sötunge tagit, ser ut som jag har orange hår :S

inge intressant inlägg direkt men, men.

KYSS' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0