eheheh.

asso typ förlåt ? men har verkligen inte haft ngn blogglust alls, så hoppas jag får tbx mina typ högst 14 läsare ? x'd  har ju varit me sötunge emma moberg så har inte pallat uppdatera. Men iaf på nyårsafton så kollade vi på film och va ju hos emma dåh. det va väl.. trevligt ? ;q
sen så dagen efter så blev jag  förskyld, så har haft aaaaaaaaaaaas ont i halsen, har det fortfarande, men det är iaf liiiiiite bättre ;)    och det är väl bra ? ;)
men jag och emma hade det bäst som alltid dåh ? (:
vi har shoppat (laddar upp bilderna på allt senare ngn gång), sen varit me trevligt folk ;)
ätit choklaaaaaaaaaaad ;o jag ääääääälskar choklad. dom flesta vet det xd

sen idag när jag kom hem till stockholm då, så fick jag en nesseser (stavning) :s
och en smink väska och typ strumpbyxor och en mus till min dator alltså :s

det va tyyyyp allt, så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees. 



gammal bild på mig, min brorsa och mina två ända kusiner, älskar er. <3

KYSS' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0