bajs.

inte bloggat ngt idag, men har verkligen inte haft tid.
men iaf, så här har min dag varit.

hade satt klockan på ringning (stavning) till klockan 9.00 vaknade, stängde av den, somnade om.
vaknade ungifär en timma senare. Gick upp och åt frukost. Efter det gick jag upp och valde kläder. Sen när jag klätt på mig gick jag till badrummet och fixade håret och sminkade mig.
efter der gick jag och tog fram mina skidkläder. sen gick jag och typ väntade på mamma och pappa tills dom skulle bli klara när dom va klara så satte jag på mig mina skidkläder och gick ut till bilen och så åkte vi och hämtade upp Mian ;)    och då så åkte vi till Johannas ute "fest" det va iaf gryyymt kul där :D
vi körde typ 4-kamp, ooch "mitt" lag kom 2:a tror jag ? men sen körde vi vinken xd

sjukt kul va det iaf :D

ska typ göra något nu så ses :*

KYSSAR' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0